کفش ایمنی کار

کفش ایمنی کار

ظاهر کفش های کار ، تفاوت زیادی با کفش‌های معمولی ندارند مگر در جزئیات بسیار ریز. اما ورن کفش کار بیشتر از کفش معمولی ات و همچنین داراثی جنس بهتری نیز هستند. کفش‌هی کار از مقاومت بسیار بالا وخوبی برخوردارند و در اجزای این مدل کفش چندین لایه محکم قرار دارد که باعث حفاظت از پا می‌شود.

جنس کفش ایمنی کار استاندارد

در تولید کفش‌های ایمنی و کار اصولا از چرم طبیعی و مقاوم استفاده می‌شود، به این دلیل که فاسد نمی‌شود و همچنین از عمر طولانی تری برخوردار بوده و ایمنی و ماندگاری بیشتر دارند. در ساخت زیر کفش کار از متریالی که دارای مولکول های بزرگ هستند و ساختار آن به وسیله پیوندهای شیمیایی یه یک دیگر وصل شده‌اند استفاده می شود. همچنین در زیر کفش کار، پارچه‌ای وجود دارد که سطح داخلی آن را می پوشاند طوری که پای شخص به طور مستقیم با آستری در تماس می‌باشد . این آستر در جذب عرق پا نیز نقش دارد.

انتخاب کفش کار استاندارد

کفش کار یکی از تجهیزات و پوشش ضروری ایمنی در محل کار است و هر مدل کفش کار، برای استفاده در یک مکان و یک محیط ویژه ساخته و تولید شده است.

در محیط هایی مثل ساختمان سازی و انبوه سازی و یا در کارگاه‌هایی مانند کارخانجات صنعتی، ماشین کاری، تراشکاری، کابینت سازی، تعمیرگاه ها و … جسم‌های سنگین، شی و قطعات تیز و برنده، مواد داغ و مذاب و دیگر جسم ها احتمال دارد بر روی زمین یا بر اثر افتادن بر روی پا، آسیب های  غیر قابل جبرانی را به فرد وارد کند، بنابراین استفاده از کفش‌های کار با سرپنجه فولادی در این مدل از محیط های کاری خیلی مهم می‌باشد. در کارهای ساختمانی از کفش‌های کار با رنگ‌های خاکی با چرم هایی مثل جیر استفاده می‌گردد، تا شخص حین کار، کثیفی‌های کفش را ببیند و از آلودگی های محیطی دوری کند . همچنین در کارخانجات مواد غذایی از کفش های کر و یا ایمنی سفید رنگ استفاده می‌شود به علت رعایت بهداشت کار.

کفش ایمنی کار | تولید لباسکار در کرج | تولید لبس کار در کرج | خرید لباسکار |خرید لباس کار در کرج |

ویژگی‌های کفش ایمنی کار 

در مکان‌هایی که جریانات الکتریسته وجود دارد، اشخاصی که در اینگونه مکان‌‌ها مثل: تکنسین‌های برق ساختمان، پرسنل فنی ادارات برق شهری، کادر فنی تاسیسات برق کارخانه‍‌ها و واحدهای صنعتی باید حتما از کفش کار این محیط ها استفاده کنند. مهم‌ترین مدل کفش های ایمنی، مورد استفاده به وسیله کارکنان صنعت برق، کفش‌های عایق است. این کفش‌ها از زیره عایق برخوردار هستند و از کامل شدن مدار جریان به وسیله پای شخص در هنگام برق گرفتگی پیشگیری کرده و در نهایت مانع برق گرفتگی می‌شود. کفش های کار اشخاصی که با برق سر و کار دارند یا در محل کار آن‌ها امکان ایحاد جرقه وجود دارد، می‌بایست فاقد هر مدل قطعه فلزی باشد.

لباس کار آذین

فروشگاه لباس کار آذین با بیش از 25 سال سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش لباس کار تخصصی در عرصه ایمنی لباس کار، آمادگی خود را جهت فروش لباس‌کار با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به تمام پویندگان راه صنعت اعم از کارخانجات، شرکت‌ها، کارگاه‌ها، بیمارستان‌ها، موسسات،رستوران‌ها، مراکز خدماتی و تمامی زمینه‌های شغلی که نیاز به لباس کار مشخصی دارند، اعلام میکند. لباسکارهای تولید و عرضه شده توسط شرکت آذین همراه با ضمانت و کیفیت می‌باشند. استفاده از لباسکار امری بدیهی است و همه کارکنان می‌بایست از لباس‌کار حین فعالیت و کار کردن در طول روز استفاده نمایند. در زمینه تولید لباس کار، شرکت‌های زیادی فعالیت دارند اما تعداد محدودی از آنها کیفیت و ایمنی را پس از فروش لباس کار ، ضمانت می‌کنند. آذین، فروشگاهی مطمئن برای خرید لباس کار مهندسی ، پزشکی ، صنعتی ، جین و… در کرج است.

برای خرید انواع تجهیزات ترافیکی، تجهیزات آتش نشانی، کفش های ایمنی کار می‌توانید با تجهیزات آتش نشانی آذین و تجهیزات ترافیک آذین در تماس باشید.

لباس کار آذین تولید کننده انواع تجهیزات ایمنی و لباسکار در کرج .

ما را در صفحه رسمی اینستاگرام فروشگاه لباس کار آذین دنبال کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 11:7 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود